نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

آیفون تصویری تک نما :

آیفون تصویری تک نما از بهترین آیفون تصویری که دارای ارتباط داخلی #برد تکنما برتر و ارتباط با سرایدار و دارای ابشن تنظیم صدای زنگ در گوشی تک نما مدل 64 n و تکنما مدل cup که از بهترین مدل های اف اف میباشد. 

 

کوتاه درباره ما

 

شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما در سال 1380 به منظور تولید در بازکن های صوتی و تصویری دیجیتال با توجه به نیاز جامعه ایرانی تشکیل گردید و محصولات خود را تحت نام تجاری تک نما به بازار مصرف ارائه نمود . طراحی این محصولات توسط مهندسین مجرب ایرانی صورت گرفته است و تمامی فرآیند تولید در شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما انجام می گیرد .

 

👈خدمات پس از فروش تکنما پس از فروش در هر سازمانی جزو مهمترین بخش ها می باشد لذا فقط فروش یک کالا مهم نبوده و باید بتوان با مصرف کننده ارتباط مستمر و یکپارچه ای را برقرار نمود.

 برای محقق نمودن این مهم شرک تک نما با بوجود آوردن شبکه گسترده ای از مجربترین تکنسین های حوزه الکترونیک و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بالا و همچنین در نظر گرفتن منافع مشتریان توانسته است گامی بلند در راستای تکریم مصرف کنندگان بردارد ، کافیست از هر جای ایران عزیزمان با شماره تلفن 02122008419 تماس گرفته و از خدمات گسترده ما بهرمند شوید .

خدمات پس از فروش تک نما :

یکی از بهترین خدمات آیفون تصویری که با خدمات گسترده در ایران از شرکت تکنما  Taknama میباشد که با بهترین تعمیرکار آیفون تک نما بهرمند است و ما نمایندگی آیفون تک نما در صدد ایت هستیم تا در کمتر زمان با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در خدمات پس از فروش تک نما  مشترکین آیفون تصویری تک نما در شمال و غرب و شرق تهران با سابقه کار درخشان در تهران بدون واسطه هستیم.

 

نمایندگی تک نما

 

نظرات (۳)

  • ناشناس
  • عالی واقعا تعمیرات آیفون تصویری خوبه. تشکر از تکنما بابا خدمات خوبشون💐💐

    سپاس از تعمیر آیفون تک نما من از این نمایندگی تک نما درخواست تعمیرکار آیفون کردم که بسیار تعمیرکار آیفون کاربلد و خوبی بودن؛

      ولی قبل از نمایندگی تک نما در آزادی بعد از دکتر هوشیار نمایندگی تک نما در کرج می آمد هم آیفون الکی باز میکرد سر ایراد کوچولو تعویض برد میکردن تا هزینه اضافی بگیرند ولی این واقعا با انصاف هستند خدای 

    تشکر از نمایندگی آیفون تکنما در تهران  و استاد رحیمی و مهندس نوروزی عزیز❤🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی