نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیرات آیفونتصویری_تکنما+09103333912+تعمیرکار اف اف تک نما (iphone taknama tamirat) تمام خدمات آیفون ما بصورت تخصصی و با افتخـار 25 سال با کمک دوستان تعمیرکاران ایفون که ما خودمان تعمیر ایفون را انجام می دهیم ..

 

 

 

تعمیرات آیفون تصویری بودن واسطه و تلفن مستقیم سرپرست تعمیرات درب بازکن تصویری و فروش قعطعات آیفون_تکنما در مخدوده شمال تهران و غرب و شرق تهرانمیباشیم..

 

 

تعمیرات آیفون تصویری تکنما

 

دیگر نگران خرابی آیفون و زحمت حمل کردن و وقت تلف کردن جهت تعمیرات آی فون تصویری خود نباشید

فقط با یک تماس با تلفن ۲۲۵۸۶۱۳۵ مرکز مجاز تعمیرات آیفون تصویری با سابقه ۳۴ ساله در شمال تهران خرابی و مدل آیفون و برند آیفون تصویری خود را به ما ..

 

(واحد تعمیرات سیار آیفون ) انهایی که ما خودمان آیفون شان رو نصب و سیم کشی کردیم و گارانتی ما است با اعلان کد مشتری و مشتریان عزیز جدید با اعلان خرابی و ادرس خود جهت برطرف کردن خرابی آیفون تصویری با شما تعمیرکار هماهنگ میشود.

 

 

آیفون تصویری تک نما

بهترین قیمت آیفون تصویری تک نما به همراه مشخصات کامل و خرید اینترنتی آسان

در این صفحه شما لیست آیفون های تصویری تک نما را مشاهده می نمایید.

محصولات ارائه شده در این صفحه، فقط با گارانتی اصلی( تک نما ) به فروش میرسند.

 

نمایندگی تعمیرات آیفون تصویری تک نما در منطقه شمال_غرب_شرق تهران تلفن واحدتعمیر و اعزام تعمیرکــــارمــآهر تکنما|۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵||nemayandegi ifone taknama 

 

 

نمایندگی تکنما

جهت تعمیر برد صورتی در صورتی که گوشی ایفن شما تصویر ندارد و زنگ هم نمی خورد فورا به مراکز مجاز تعمیرات تکنــــــــــــما تماس حاصل فرمایید، تا مشکل اف اف تصویری شما بیشتر نشود.

 

http://taknama.blog.ir  ادرس سایت تعمیرات تکنما به نمایندگی مهندی پویان ساروقی

 

خدمات پس ار فروش ایفون تکنما در غرب محدوده سعادت اباد و شهرک غرب بلوار دریا تا پونک و اشرفی کلیه خدمات و تعمیر ایفون انجام میدهیم.

آیفون تصویری تک نما یکی از برندهای برتر تولید کننده آیفون تصویری ایرانی میباشد که با توجه به تعداد زیاد نمایندگی فروش آیفون تصویری تکنما در سطح کشور، میتوان با تهیه کاتالوگ به کدهای آیفون تصویری تک نما و تنظیمات آیفون تصویری تک نما و همچنین شماره پشتیبانی تک نما دسترسی پیدا کنید. با توجه به سیم کشی آیفون تصویری تک نما تا حدود 80% در هزینه سیم کشی صرفه جویی میگردد و هم چنین عیب یابی آیفون تصویری تک نما آسانتر گردیده است. برای دریافت راهنمای نصب پنل و آیفون تک نما و رفع عیب آیفون تصویری تک نما میتوانید وارد لینک زیر شوید.

 

Taknama-Logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این نوع درب بازکن تصویری دیجیتال تکنما با صفحه 4/3 اینچ خود از کیفیت رنگ بسیار بالا و ظاهری شیک و امکانات و قابلیتهای فراوان برخوردار است این سری از مدل های درب بازکن تصویری تک نما دارای کلید های لمسی، ارتباط داخلی بین واحدها، اتصال به دوربین دوم یا دوربین مدار بسته می باشد در صورت استفاده از جک های پارکینگی قابلیت استفاده جهت باز کردن درب های پارکینگ بدون نیاز به ریموت کنترل را نیز داراست آنچه خوبان دارند این مدل همه آنها را یکجا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

استقبال از این نوع درب بازکن تصویری دیجیتال تک نما در بازار گواه این مدعا است ، با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید ...

 

• دارای نمایشگر LED 4/3 اینچ رنگی با وضوح تصویر بالا

• امکان ارتباط بین واحدها

• امکان نمایش شماره واحد تماس گیرنده

• امکان انتقال زنگ بین واحدها

• قابلیت فرمان به جک برقی پارکینگ بدون نیاز به ریموت کنترل

• قابلیت ثبت اتوماتیک تصویر دوربین در ماژول حافظه

• امکان تماس مستقیم با واحد نگهبانی

• قابلیت نمایش تصویر دو دوربین

• قابلیت بی صدا نمودن صدای زنگ گوشی

• قابلیت ذخیره نمودن 2000 عکس در حافظه تصویر

 

این نوع پنل از سری مدل های پرفروش در بازار می باشد . ظاهری شیک با کیفیت بالا ضد خش دارای کلید های لمسی این مدل را از مدل های دیگر برندها متمایز نموده است . پنل های E35 دارای کاربری آسان بوده و با وارد کردن کد رمز و همچنین استفاده از کارت های RFID را در اختیار ساکنین مجتمع های مسکونی قرار خواهد داد ، با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد آن بیشتر آشنا شوید ...

 

نظرات (۳)

  • ناشناس
  • خیلی کار این نمایندگی تکنما تعمیراتش خوب و مخصوسا تعمیرکار اف اف تک نما.ممنون

    دمت گرم سلطان خیلی کمک کردی دمت گرم

    کار تعمیرات آیفون تصویری تک نما عالی من گوشی تکنما مدل 64 nداشتم فقط اینجا مشکل برطرف کرد هرجا بردم نتونست.🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی