نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات

سلام و دورد برشما بنده تعمیرکار آیفـــــــــون تکـــــــنما در تهرون^^3333912ــــ0910 منطقه غرب ،شرق و شمال تهران در امر خرابی گوشی اف اف تک نما و رفع خرابی سیم کشی ایفون تصویری تکنما هرمشکلی داشتید،به یاری خـــــــداوند روزی دهنده در کنــار شما هستیم:

 

repairman iphone taknama

 

تعمیر گوشی تکنما در محل :

شما مشتریان خوب اگر از آیفون تصویری تکنما استفاده می کنید، جهت خدمات تکنما و تعمیرات گوشی به خاطر مسایل قلابی نبودن و اصلی بودن قعطعات این شرکت آیفون تک نما ،به همین خاطر هر تعمیرکاری از عهده تعمیر ان بر نمیاید، چون باید در دوره های خود تکنما و کلاس ها که دارای مدرک لیسانس برق و الکترونیک داشته باشید،شرکت کرده و مدرک تعمیرکار درجه یک تکنما را گرفته و شروع به فعالیت با همکاری با نمایندگاه گاه مجاز برای اینکه هرچه سریع تر مشکل اف اف شما روحل کنیم و جهت خرابی ان معطل تعمیرکار نشوید ما وارد عرصه خدمات ایفون تکنما و تعمیرات ان شده ایم ، تا به شما مشترکین تکنما خدمت کنـــــــــــــیم...

 

 

             Image

 

سوالات در مورد خرابی تکنما و علت بروز مشکا در آیفون_تصویری_تکنما :

1- گوشی ایفون زنگ نمی خورد ووقتی از شاستی زنگ دم در حیاط دکمه زنگ ایفون تکنما (هر مدل بود) صدای زنگ شنیده نمی شود و لی صحبت میشه کرد،و کسی که پشت اف اف تکنما در بیرون ایستاده صدای رفت و برگشت مشگا نداره..

 

2-وقتی مهمون می اید زنگ ایفون تک نما (TAK NAMA ) می زنه صدای دینگ دانگ شنیده نمی شود و صفعحه هم روشن نمی شه تا تصویر را نشون بده ،صدای رفت از بیزون به داخل ساختمان مشکل نداره،ولی کسی که دم در حیاطه صدای >>>بله کیه؟ بفرماید رو نمشنوه دراینصورت با تلفن تعمیرکار آیفون تکنما 09103333912 یا واحد رسیدگی به نمایندگی تک نما :02122008419 تماس برقزار کنید، ادرس را بدهید بدونه اینکه گوشی رو باز کنید یا کسی دیگه رو بیارید که بلد نباشه {کهئ هم هزینه بابا رفته وقتی دست کاری کنند وهم دیر تر مشکل پیدا میشه).

 

3-تصویر نداره گوشی ایفون تصویری تکنما (به دو علت می تونه داشته باشه 1- کل طبقات و واحد های ساختمان وقتی زنگ نمی زنند تصویر رو نشون نمی ده 2-فقط یک واحد است که تصویر رو ابی یا ماتیتور گوشی سیاه نشون میده.

گه ای مورد خرابی در آیفونهای مارک تکما میتونه از سیمکشی باشه ، میشه از دوربین باشه و برد اصلی پنل وارتباط سویچینگ مدار هم اگه ولتاژ 24 ولا مثبت . منفی سیم رو از برد تغذیه کوشی خوب ساپورت نکنه این مشکا در ایفون رخ می دهد.

 

4- درب بازکن کار نمی کنه :

دوحال داره این ایرد در ایفون تکنما و کوماکس و تابا 1- کل واحد های ساختمان باز نمی کنه در رو 2- بعضی از طبقات درب بازکن تکنما باز نمی کنه که میتونه این خرابی از سیم کشی ایفون باشه و حتی قفل و ترانس آیفون تک نما اگر خراب باشه (12 ولت خروچی نداد )

وو..

 

در اینده انشالله بیشتر در مورد مشکلات در ایفون تصویری تکنما صحبت میکنیم و راه و چارش ام می گم.

 

 

                           

سیم کشی آیفون تصویری

پرکاربردترین نوع سیم کشی در آیفون تصویری سیم کشی لاین به لاین می باشد که در اکثر ساختمان ها از این نوع سیم کشی استفاده می شود .

تعمیرکار آیفن تک نما 09103333912 در ساختمانهایی که 2 واحد در کنار هم قرار دارد به این صورت انجام می شود که  دو کابل مجزا از بالا تا جهبه تقسیم کشیده می شود و از جعبه تقسیم نیز تا پنل به وسیله یک کابل انتقال می یابد .
نصاب آیفون تصویری  میبایست برای هر واحد 4 رشته سیم در نظر بگیرید و این روش سازگار با تمام آیفونهای تصویری داخلی و خارجی می باشد .

 

سم کشی مجزا نوعی دیگر از انواع سیم کشی آیفون تصویری می باشد که بیشتر برای ساختمان های زیر ده واحد مورد تایید قرار گرفته است . سیم کشی مجزا به این صورت است که یک کابل دو و یا سه زوج از هر واحد به پشت پنل با سوئیچر و یا به جعبه تقسیم منتقل شده و از آنجا به وسیله یک کابل ده زوج به پنل انتقال یابد.

 

تعمیرکار اف اف تکنما -نکته Smile : سیم کشی مجزا مناسب برای نصب آیفون تصویری تکنما نمی باشد . و این نوع سیم کشی با سیستم های آنالوگ مانند کوماکس ، تابا ، سیماران و ...می باشد .

 

سومین مدل سیم کشی که پیشنهاد می شود آیفون تصویری تکنما به این روش کابل کشی شود سیم کشی پارالل می باشد . این نوع سیم کشی در آیفون های صوتی و در آیفون های تصویری تکنما دیده می شود . دراین نوع کابل کشی  یک کابل از جعبه تقسیم تا آخرین واحد به صورت چرخشی برده خواهد شد.
آیفون های  پیشنهاد شده برای استفاده از این روش سیم کشی مدل آیفون تصویری تکنما وآیفون تصویری  الکتروپیک می باشد.

 

 

دربازکن های تصویری و لوازم جانبی آن تنها در صورت رعایت موارد زیر شامل ضمانت و خدمات پس از فروش 36 ماه شرکت ارتباط سازان پیشرو تک نما می باشد.در صورت عدم رعایت موارد زیر توسط مصرف کننده یا نصاب(برقکار)، هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود: 

 

استفاده از کابل استاندارد و مخصوص دربازکن ها کابل 0/6 فویلدار استاندارد

دستگاه در معرض نفوذ آب قرار نگیرد.

بعد از اتمام سیم بندی ، اتصالات برق به منبع تغذیه و مانیتور وصل گردد.

کابل دربازکن ها در مسیر مشترک با سیم برق،  تلفن و آنتن و ... قرار نگیرد.

دستگاه به هیچ عنوان باز نشود نمایندگی آیفن تکنما و پلمپ دستگاه دست نخورده باشد.

ترانس در محیط مسقف و به صورت عمودی نصب گردد.

مصرف کننده، دارای برگه ضمانت نامه معتبر باشد.

اتصالات سرسیم مطمئن باشد (سرسیم ها لحیم کاری شود)

صدمات ناشی از حوادث طبیعی باران، آتش سوزی، اتصال سیم های دیگر به سیم در بازکن، مونتاژ غلط اجزاء هنگام نصب،استفاده غیر اصولی مصرف کننده از دستگاه،نوسانات برق، نصب در محل های گرم(نزدیک بخاری و شوفاژ) یا رطوبت زیاد و استفاده از منبع تغذیه و قفل متفرقه و بازشدن و دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز و یا هر عیبی که شرکت در ایجاد و بروز آن نقشی نداشته باشد؛ باعث لغو ضمانت می گردد  .

 

مصرف کننده گرامی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه و مدت زمان گارانتی آن با شماره تلفن 02122008419 داخلی 2 مرکز خدمات پس از فروش تک نما تماس حاصل نمایید .

 

 

https://www.instagram.com/nemayandegi_taknama