نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات

۲ مطلب در آگوست ۲۰۲۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایندگی آیفون تک نما در تهران 22008419_021 

آیفون تصویری تک نما {Tak nama } با قابلیت ارتباط داخلی *که جزی اولین تولید کننده گوشی درب بازکن تصویری بودن در ایران و جهان که قابلیت ارتباط داخلی داشت، 

شایان ذکر است که همان زمان هم شرکت آیفون کوماکس در کره اف اف که دارای ارتباط داخلی باشد را داشت ^اما باید هم سیم کشی اضافه بر آیفون کوماکس داخل منزل میکردن و هم یک گوشی اضافه کنار دستگاه آیفون اصلی نصب میکردن.

 

 

تعمیرات تخصصی تعمیر برد انواع آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما مدل d43 و d70

  • آیفون تصویری تکنما مدل 

آیفون تصویری تکنما

پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترینفقط کالاهای موجود :

آیفون تصویری تک نما VDP D43

 

آیفون تصویری تکنما TZ143 آنالوگ

 

آیفون تصویری تک نما C70TM

 

آیفون تصویری تک نما C43

 

آیفون تصویری تک نما VDP D70

3,200,000 تومان

آیفون تصویری تکنما مدل C70M

4,100,000 تومان

آیفون تصویری تکنما مدل C43 و C70

  • تعمیر بردآیفون تصویری تکنما 

 

آیفون تصویری تمام لمسی تکنما مدل F10

8,000,000 تومان

آیفون تصویری تکنما مدل C43M

آیفون تصویری تکنما vdp d70tm

3,600,000 تومان

آیفون تصویری تکنما vdp d43tm

 

آیفون تصویری VDP E70 تکنم

آیفون تصویری تکنما E4

اگر قصد خرید آیفون تصویری تکنما را دارید فروشگاه تکنما ۲۲۰۰۸۴۱۹ دفتر مرکزی  نمایندگی رسمی فروش آیفون تکنما در ایران است ؛ و جدیدترین آیفون های تصویری تکنما را در این صفحه از فروشگاه آنلاین محصولات تکنما میتوانید مشاهده نمایید.

 

نمایندگی آیفون تصویری در تهرانپارس:

 آیفون تصویری تکنما با جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید میشود و همین موضوع نیز سبب شده تا بازاری کاملا رقابتی را با دیگر برندهای تولید داخل و همچنین برندهای مطرح وارداتی ایجاد کند. نمایندگی آیفون تک نما در تهرانپارس ۷۷۲۲۷۲۰۵ واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات در شرق تهران ..

در ساخت آیفون تصویری تکنما علاوه بر بکارگیری تکنولوژی روز دنیا همواره سعی شده تا از قطعات بسیار با کیفیتی نیز استفاده شود که همین موضوع دو ویژگی را برای آن ایجاد کرده است که مهمترین آن عملکرد بسیار خوب درب بازکن تصویری تک نما است. تجربه استفاده از آیفون تصویری تک نما توسط کاربران بسیار زیادی که محصولات تکنما را خریداری کرده اند و باز خورد بسیار مثبت آنها به خوبی نشان میدهد که درب باز کن تک نما بهترین عملکرد را از خود در طی سالها ورود خود به بازار و صنعت ساختمان سازی نشان داده است. از سویی قطعات بسیار با کیفیت به کار رفته در ساخت آیفون تصویری تک نما طول عمر بسیار بالایی را برای آن ایجاد کرده است.

نمایندگی تک نما در پاسداران و قیطریه و اندرزگو ۲۲۰۰۸۴۱۹ هستیم .

در بازخورد دیگری که از کاربران و مصرف کنندگان درب بازکن تصویری تک نما دریافت شده به خوبی میتوان پی برد که محصولات شرکت تکنما از طول عمر بالایی برخوردار هستند و تا مدت طولانی نیازی به تعمیر نخواهند داشت. درب باز کن تک نما از گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بسیار معتبری نیز در کنار کیفیت و عملکرد بسیار خوب نیز بهره میبرد. ایفون تصویری تکنما گارانتی 3 ساله ای را در اختیار دارد که در طی این 3 سال به آسانی میتوانید تعمیرات آن را به مراکز و نمایندگی های تکنما واگذار نمایید.

 

 

نمایندگی ایفون تصویری تک نما در فرمانیه :

نمایندگی های زیادی را در هر شهر در اختیار دارد که از این رو میتوانید تعمیرات آن را به نمایندگی های نزدیک محل زندگی و کار خود واگذار نمایید. کارشناسانی که در نمایندگی های ایفون تصویری تکنما مستقر هستند از تخصص و تجربه بالایی برخوردار هستند و همین موضوع نیز روند تعمیرات و همچنین نصب را بسیار سریع تر میکند. خدمات پس از فروشی که برای ایفون تصویری تک نما در نظر گرفته شده است نیز امکان تعمیر درب باز کن تصویری را تا سالها فراهم میکند.

 

خدمات پس از فروش تک نما ۲۲۵۶۳۱۳۳ مدت ایفون تصویری تک نما سبب میشود تا دیگر نگرانی از بابت یافتن قطعات درب باز کن برای تعمیر نداشته باشید و به راحتی تعمیر آن با قطعاتی که شرکت تکنما حتی برای مدل های قدیمی آیفون تک نما تولید میکند انجام میشود.

 

انواع آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما در مدل های مختلفی تولید میشود که همین موضوع موجب شده تا مشتری به هنگام خرید درب باز کن تصویری با تنوع بالایی از محصولات مواجه شود و با این تنوع بالا مطمئنا انتخاب بسیار بهتری نیز خواهد داشت. از میان انواع آیفون تصویری تکنما که تا کنون تولید شده است میتوان به سری D ، سری C ، سریE  ، سری F و سری TZ اشاره نمود که هر سری نیز خود به چند مدل مختلف تقسیم بندی میشود. از انواع آیفون تصویری تکنما که در رده ارزان قیمت ها نیز محسوب میشود میتوان به دو سری آیفون تک نما یعنی D و همچنین TZ اشاره نمود که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب و ارزان قیمت هستند. آیفون تک نما سری C نسبت به سری D گران تر است و البته امکانات بیشتری دارد که باید آن را جزو میان رده ها قرار داد. این آیفون تکنما فروش بسیار زیادی را به خود اختصاص داده که دلیل آن را میتوان از سویی امکانات بسیار متنوع و از سوی دیگر قیمت مناسب نامید. آیفون تصویری تکنما سری D و همچنین سری C هر دو در مدل های 4.3 و 7 اینچی و حافظه دار و بدون حافظه تولید میشوند که بر اساس نیاز خود میتوانید مناسب ترین مدل را خریداری کنید. از انواع آیفون تصویری تکنما که بدون گوشی دهنی تولید شده است باید به سری E اشاره نمود که اغلب در دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد و تنها از میکروفون و بلندگوی داخلی آن برای رد و بدل شدن صدا استفاده میشود. شرکت تکنما برای اینکه یک محصول بی رقیب را به بازار معرفی کند اقدام به طراحی و تولید ایفون تصویری تکنما سری F و یا بهتر است بگوییم مدل F کرده است که همه چیز تمام است و هر آنچه از یک آیفون تصویری نیاز داشته باشید را در خود جای داده است. این ایفون تصویری تکنما بر خلاف مدل های دیگر که نمایشگری 4.3 اینچ و 7 اینچ با کلیدهای لمسی را در اختیار دارند به نمایشگری 10 اینچی تمام لمسی مجهز شده و امکانات به مراتب بیشتری نیز در اختیار دارد. ایفون تصویری تک نما سری TZ نیز جزو محصولات آنالوگ تکنما قرار میگیرد که با سیستم های درب باز کن قدیمی سازگار است. این سری از ایفون تصویری تک نما کلیدهای فیزیکی در اختیار دارد و جزو ارزان ترین ها حتی ارزان تر از سری D محسوب میشود که میتواند برای ساختمان های قدیمی که بودجه کمی نیز برای نصب و راه اندازی درب باز کن تصویری برای آنها در نظر گرفته شده بسیار مناسب و ایده آل باشد.

  • آیفون تصویری تکنما مدل D43 و D70

از جمله انواع آیفون تصویری تکنما که از محبوبیت بالایی با توجه به کیفیت و امکانات مناسب و البته قیمت پایین برخوردار است میتوان به آیفون تصویری تکنما مدل D43 و D70 اشاره نمود که به ترتیب از نمایشگر رنگی بسیار با کیفیت با ابعاد 4.3 و 7 اینچ برخوردار هستند و هر دو نیز از لحاظ امکانات کاملا مشابه یکدیگر هستند. جنس بدنه آیفون تصویری تکنما مدل D43 و D70 از پلاستیک فشرده بسیار محکم و با دوام و البته سبک تشکیل شده است که طول عمر و مقاومت آن را تضمین و از سویی وزن آن را نیز کاهش داده است. آیفون تصویری تکنما مدل D70 و D43 از کلید های لمسی در زیر نمایشگر بهره میبرند که این کلید ها عملکرد فوق العاده ای دارند و به کوچکترین لمس انگشتان شما به سرعت پاسخ میدهند. یکی از قابلیت های مهم این دو مدل آیفون تصویری تک نما مربوط به قابلیت ارتباط داخلی آن میشود که میتوانید به راحتی و از طریق کلید مخصوصی که بدین منظور در نظر گرفته شده است به راحتی با بخش نگهبانی و یا اتاقک سرایداری ارتباط برقرار کنید و دیگر نیازی به تماس تلفنی نخواهید داشت. از دیگر امکانات این دو مدل آیفون تصویری تک نما باید به باز کردن درب پارکینگ، قابلیت اتصال به دو پنل و یا دو دوربین، تنظیم صدای زنگ و عیب یاب هوشمند اشاره کرد. از آنجایی که قیمت آیفون تصویری تک نما مدل D43 وD70  بسیار مناسب است از طرفداران زیادی نیز برخوردار است و فروش بالایی را در میان دیگر مدل های درب باز کن تصویری تکنما به خود اختصاص داده است.

 

  • آیفون تصویری تکنما مدل D43M و D70M

با توجه به استقبال گسترده ای که با تولید دو مدل آیفون تصویری تکنما سری D صورت گرفت شرکت تکنما تصمیم به تولید دو مدل پیشرفته تر از این دو مدل را گرفت که آیفون تصویری تکنما مدل D43M و D70M نامگذاری شدند. از لحاظ شکل ظاهری و امکانات چندان تفاوتی میان این دو مدل آیفون تصویری تکنما وجود ندارد اما یک تفاوت بزرگ میان آنها وجود دارد که برای بسیاری از خریداران نیز اهمیت زیادی دارد و آن هم حافظه دار بودن آیفون تصویری تکنما مدل D43M و D70M است. یک پورت مخصوص بر روی بدنه این مدل آیفون تصویری تک نما کار گذاشته شده است که شما میتوانید با وارد کردن کارت حافظه و یا همان مموری کارت به راحتی تصاویر و ویدئوهایی را که از طریق پنل ورودی دریافت شده اند را در حافظه ذخیره نمایید. یک کلید مخصوص بر روی آیفون تصویری تکنما مدل D70M و D43M تعبیه شده است که با فشردن آن میتوانید تصاویر دریافتی از پنل بیرونی را بر روی حافظه ذخیره کنید. بدنه آیفون تصویری تکنما سری DM پلاستیکی است و نمایشگر آن رنگی و با کیفیت است و مانند سری D نیز ابعاد 4.3 و 7 اینچی دارد. همانند سری D کلیدهای لمسی در زیر نمایشگر تعبیه شده اند که هر یک وظیفه خاص خود را بر عهده دارند.

و خیلی این سیستم ارتباط داخلی آیفون کوماکس به مشکل میخوردم ساکنین.

که با تولید آیفون تکنما و وارد بازار شدن ؛شرکت تک نما با این چنین سیستم ارتباط داخلی آیفون معرف شد.

 

ولتاژ ترانس آیفون تک نما :

آیفون های تصویری تکنما برای انجام عملکرد صحیح از بخش ها و قطعات مختلفی تشکیل شده اند. یکی از این بخش های مهم، ترانس است و باعث جلوگیری از ورود ناگهانی ولتاژ شهری به داخل آیفون تصویری می شود.

ترانس تک نما در واقع این قطعه ولتاژ شهری را به ولتاژ مورد نیاز آیفون تصویری تبدیل می کند. اگر نمی دانید که ترانس آیفون تصویری چیست و چه کاربردی دارد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ترانس آیفون تصویری تک نما 24 v از چه اجزایی تشکیل شده است؟

ترانس آیفون تصویری از دو ترمینال برای تامین برق ورودی ۲۲۰ ولت متناوب تشکیل شده است.

نمایندگی آیفون تک نما 22008419 📞علاوه بر این چهار ترمینال خروجی در ترانس وجود دارد که دو ترمینال، برق ۱۲ ولت مستقیم برای مکالمه در آیفون تصویری را فراهم می کنند.

نمایندگی اصلی آیفون تک نما در تهران شماره تلفن 22008419_021 است.

دو ترمینال باقیمانده نیز برق متناوب ۱۲ ولت برای قفل بازکن را تامین می نمایند. در ترانس آیفون تصویری، ترانسفورمر پل دیود و خازن ولتاژ برق شهری را به ولتاژ DC تبدیل می کند.

  • taknama iphon
  • ۰
  • ۰

تاریخچه آیفون تک نما در ایران:

آیفون تصویری تک نما با همت گروهی از مهندسین خلاق و سابقه دار و نابقه به گرد زیر نظر حاج اقا عطای در سال ۱۳۷۶ به فکر تولید آیفون تصویری ایرانی با کیفیت خوب و قیمت مناسب در ایران که هم دارای تصویر رنگی و شفاف باشد.

تک نما(واخد پشتبانی و خدمات ۲۲۰۰۸۴۱۹☆ همین چنین چون در این سالها سازه های معماری و ساختمان سازی رو به برج سازی و تعداد واحد زیاد بودن؛

تا بتوانند با نگهبان مربوطه ساختمان ارتباط داشته باشند،و همچنین آپارتمان های که دارای سرایداری هست، بتوانند کلیه واحد ها با سرایدار مربوطه ارتباط برقرار کنند..

 

نمایندگی تک نما

 

 

شروع به تولید آیفون تصویری تک نما {Tak nama } با قابلیت ارتباط داخلی *که جزی اولین تولید کننده گوشی درب بازکن تصویری بودن در ایران و جهان که قابلیت ارتباط داخلی داشت، 

شایان ذکر است که همان زمان هم شرکت آیفون کوماکس در کره اف اف که دارای ارتباط داخلی باشد را داشت ^اما باید هم سیم کشی اضافه بر آیفون کوماکس داخل منزل میکردن و هم یک گوشی اضافه کنار دستگاه آیفون اصلی نصب میکردن

و خیلی این سیستم ارتباط داخلی آیفون کوماکس به مشکل میخوردم ساکنین.

که با تولید آیفون تکنما و وارد بازار شدن ؛شرکت تک نما با این چنین سیستم ارتباط داخلی آیفون معرف شد.

 

ولتاژ ترانس آیفون تک نما :

آیفون های تصویری تکنما برای انجام عملکرد صحیح از بخش ها و قطعات مختلفی تشکیل شده اند. یکی از این بخش های مهم، ترانس است و باعث جلوگیری از ورود ناگهانی ولتاژ شهری به داخل آیفون تصویری می شود.

ترانس تک نما در واقع این قطعه ولتاژ شهری را به ولتاژ مورد نیاز آیفون تصویری تبدیل می کند. اگر نمی دانید که ترانس آیفون تصویری چیست و چه کاربردی دارد، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ترانس آیفون تصویری تک نما 24 v از چه اجزایی تشکیل شده است؟

ترانس آیفون تصویری از دو ترمینال برای تامین برق ورودی ۲۲۰ ولت متناوب تشکیل شده است.

نمایندگی آیفون تک نما 22008419 📞علاوه بر این چهار ترمینال خروجی در ترانس وجود دارد که دو ترمینال، برق ۱۲ ولت مستقیم برای مکالمه در آیفون تصویری را فراهم می کنند.

نمایندگی اصلی آیفون تک نما در تهران شماره تلفن 22008419_021 است.

دو ترمینال باقیمانده نیز برق متناوب ۱۲ ولت برای قفل بازکن را تامین می نمایند. در ترانس آیفون تصویری، ترانسفورمر پل دیود و خازن ولتاژ برق شهری را به ولتاژ DC تبدیل می کند.

عملکرد ترانس آیفون تصویری

با وجود اجزای مذکور باید بدانید که عملکرد ترانس آیفون تصویری چیست و چگونه کار می کند..

 

ای سوچبنگ تک نما:

آی سی سوئیچینگ در برد تصویر و صدا آیفون تک نما  پالس هایی را تولید کرده و سپس توسط ترانزیستور ماس فت این پالس ها تقویت می گردد. نمایندگی آیفون تک نما در غرب تهران ما هستیم و در گام بعدی ترانسفورمر ولتاژ را کاهش داده و ولتاژ خروجی به وسیله آی سی اپتو کوپلر به آی سی سوئیچینگ می رسد.

از این طریق پالس های تولیدی توسط آی سی سوئیچینگ با ولتاژ ۱۴ ولت باقی می مانند.

نمایندگی آیفون تکنما در پونک هستیم و اگر ولتاژ ورودی افزایش ناگهانی داشته باشد، به قطعات و بخش های مختلف ترانس آسیب می رساند.

تعمیرکار آیفون تک نما این نوسان می تواند حتی منجر به سوختن فیوز وریستور دیودهای خازن، ترانزیستور و آی سی سوئیچینگ شود‌.

ترانس آیفون تصویری ریموت دار چیست؟

قبل از خرید آیفون تصویری باید بدانید که ترانس آیفون تصویری ریموت دار بخشی از آیفون تصویری است که برای تغذیه بخش های گوناگون آیفون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نمایندگی های آیفون تکنما

 

نمایندگی آیفون تک نما :

در محصولات برندهای داخلی و خارجی از ترانس ریموت دار به طور گسترده ای استفاده می شود. این ترانس ها به آسانی نصب شده و از رله ای با جریان بالا بهره مند هستند. ترانس های ریموت دار Taknama به انواع سیستم های کنترل تردد متصل می شوند و توسط شاسی نیز قابل کنترل می باشند.

 

TAKNAMA IPHONE 

این ترانس امکان خاموش و روشن کردن دوربین مداربسته را نیز فراهم می کند. کد دهی به ریموت تا حداکثر ۵۰ عدد امکان پذیر بوده و می توان از چند ریموت بدون هیچ مشکلی استفاده کرد.

نمایندگی آیفون تصویری تک نما در تهران tak nama or Taknama به کمک این ترانس های ریموت دار حتی اگر جریان برق قطع شود، حافظه حفظ می گردد. این ترانس به خوبی انواع قفل برقی را باز می کند و قابلیت های منحصر به فردی دارد.

ترانس آیفون تصویری سوزوکی

  • taknama iphon