نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات

۱ مطلب در می ۲۰۲۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت آیفون تصویری تک نما تلفن خدمات پس از فروش آیفون تکنما در تهران ۲۲۰۰۸۴۱۹↪  ارائه سرویس آیفون تصویری مارک تک نما (نمایندگی عاملیت تکنما با سردبیری و مدیریت مهندس حاج امیر) جهت تعمیر آیفون Taknama 

 

تعویض برد ال سی دی گوشی آیفون تک نما:

عمده عمده ترین نقش اصلی انتقال تصویر به کیفیت آیفون رو می تواند برد و ال سی دی آیفون تصویری تکنما آن را مشخص کند.

 

نمایندگی تک نما

🏁ال سی دی های تاچ  Lcd Taknama و کاملاً آیفون تصویری هایی که دارای تی اف تی با کیفیت عالی می باشند را شرکت تک نما داره برد های آن با آی سی های ال سی دی و ای سی های ۸۰۵۱ جهت برد تصویر روی آن تعبیه شده که باعث رزولوشن تصویر عالی در گوشی های آیفون تصویری تکنما شده.

علت سوختن برد ال سی دی آیفون تصویری:

دره چین اولین برد سیدی که بر روی آیفون تصویری گذاشته شد از نوع تیان وانمود که از بهترین کیفیت و رضا شنای عالی بود ولی به مرور زمان عیب و ایراد های خرابی برد کسی در اومد.

🎗 مشکلات سوختن برد اصلی پیدا شد که الان خیلی کمتر این اتفاق میفته که بسوزه یا خرابی در مورد اسیب دیده بشه و بیشترین عوامل ایجاد خرابی در برد های آیفون تصویری و ال سی دی های آیفون تصویری را میتوان بعد گذاشتن آیفون تصویری یا آب پاشیدن یا ضربه خوردن یا زنگ های مکرر که ولتاژ بیش از حد ۶ وقتی به منبع تغذیه برد ال سی دی برسه باعث سوختن آی سی ۸ پایه بردسیری میشه و دیگه جای جبرانی نیست .

⬅️ حتما در این مورد باید به متخصصین تعمیرات برد سیدی توش به کار رفته تی اف تی و تعویض آن را به متخصصی باید به صورت چون اگر اشتباهی و کوتاهی در آن ایجاد میشه باعث سوختن برد کامل آیفون تصویری میشود.

با افتخار در تولید مقاله برد اصلی و پیدا کردن عیب و ایرادهای برد است کارشناسان به طور عمده پیدا کردم و در کمترین زمان و کمترین هزینه مشکل برد سی دی و تعویض آن را انجام می دهیم..

با کیفیت با ضمانت در خدمت شما واحد تعمیرات آیفون تصویری و خدمات پس از فروش آیفون تک نما میباشد.

تلفن خدمات پس از فروش ۲۲۰۰۸۴۱۹ واحد تعمیرات داخلی ۱ میباشد.

  • taknama iphon