نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

شرکت آیفون تصویری تک نما تلفن خدمات پس از فروش آیفون تکنما در تهران ۲۲۰۰۸۴۱۹↪  ارائه سرویس آیفون تصویری مارک تک نما (نمایندگی عاملیت تکنما با سردبیری و مدیریت مهندس حاج امیر) جهت تعمیر آیفون Taknama 

 

تعویض برد ال سی دی گوشی آیفون تک نما:

عمده عمده ترین نقش اصلی انتقال تصویر به کیفیت آیفون رو می تواند برد و ال سی دی آیفون تصویری تکنما آن را مشخص کند.

 

نمایندگی تک نما

🏁ال سی دی های تاچ  Lcd Taknama و کاملاً آیفون تصویری هایی که دارای تی اف تی با کیفیت عالی می باشند را شرکت تک نما داره برد های آن با آی سی های ال سی دی و ای سی های ۸۰۵۱ جهت برد تصویر روی آن تعبیه شده که باعث رزولوشن تصویر عالی در گوشی های آیفون تصویری تکنما شده.

علت سوختن برد ال سی دی آیفون تصویری:

دره چین اولین برد سیدی که بر روی آیفون تصویری گذاشته شد از نوع تیان وانمود که از بهترین کیفیت و رضا شنای عالی بود ولی به مرور زمان عیب و ایراد های خرابی برد کسی در اومد.

🎗 مشکلات سوختن برد اصلی پیدا شد که الان خیلی کمتر این اتفاق میفته که بسوزه یا خرابی در مورد اسیب دیده بشه و بیشترین عوامل ایجاد خرابی در برد های آیفون تصویری و ال سی دی های آیفون تصویری را میتوان بعد گذاشتن آیفون تصویری یا آب پاشیدن یا ضربه خوردن یا زنگ های مکرر که ولتاژ بیش از حد ۶ وقتی به منبع تغذیه برد ال سی دی برسه باعث سوختن آی سی ۸ پایه بردسیری میشه و دیگه جای جبرانی نیست .

⬅️ حتما در این مورد باید به متخصصین تعمیرات برد سیدی توش به کار رفته تی اف تی و تعویض آن را به متخصصی باید به صورت چون اگر اشتباهی و کوتاهی در آن ایجاد میشه باعث سوختن برد کامل آیفون تصویری میشود.

با افتخار در تولید مقاله برد اصلی و پیدا کردن عیب و ایرادهای برد است کارشناسان به طور عمده پیدا کردم و در کمترین زمان و کمترین هزینه مشکل برد سی دی و تعویض آن را انجام می دهیم..

با کیفیت با ضمانت در خدمت شما واحد تعمیرات آیفون تصویری و خدمات پس از فروش آیفون تک نما میباشد.

تلفن خدمات پس از فروش ۲۲۰۰۸۴۱۹ واحد تعمیرات داخلی ۱ میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی