نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

تلفن نمایندگی آیفون تصویری تک نما در حکیمیه تهرانپارس ۷۷۲۲۷۲۰۵_۰۲۱☎️ میباشد ☆لذا خواهشمندم جهت تعمیرات آیفون تصویری تکنما با شماره تماس۲۲۰۰۸۴۱۹ شمال تهران نوبنیاد لنگری #نمایندگی تک نما در شرق تهران مربوط و نزدیک ترین خدمات پس از فروش آیفون تک نما در منطقه حکیمیه بلوار بهار تا شهرک بهشتی  و شهرک البرز (شهپریان) میباشد.

 

《Taknama Namayandegi is Hakimiyeh 77227205 📞repair iPhone Taknama 

 

 

نمایندگی تک نما

 

تعمیر گوشی آیفون تکنما :

آیفون تصویری تکنما معمولاً دارای بردهای smd اس‌ام‌دی که جدید ترین برد های آیفون تصویری در دنیا می باشد برخوردار است تکنولوژی جدیدترین آی سی ها و ترانزیستور های برنامه ریزی و دارای سیستم ارتباط داخلی با واحدها و همچنین ارتباط با نگهبان و سرایدار نوشت که این نوع نصب آیفون تصویری هایی که در ایران وجود دارد که تک نما به روزترین و جدیدترین آیفون تصویری می باشد که دارای سیستم اطلاعات داخلی و ارتباط با نگهبان و واحد ها می باشد و جهت تعمیر گوشی آیفون تکنما حتماً با نمایندگی های تک نما در تهران و منطقه تهرانپارس نمایندگی مربوطه با دادن آدرس و تعمیرات در تماس باشد.

 

علت باز نکردن درب بازکن اف اف تک نما:

طرح سیستم باز کردن آیفون تصویری تکنما از مدار های ترانس ۱۲ ولت در سیستم ورودی دربازکن استفاده میشه و با استفاده از یک رله ۱۲ ولت که قدرت باز کردن در رو در اختیار داره و هم آسیب به برد آیفون تصویری نمی رسونه و غیره باعث میشه که ولتاژ خیلی بهتر به قفل دربازکن آیفون تصویری تکنما بر سه جهت باز کردن و حتماً از ورد پنل یا صفحه دم در پنلی که نسبت اگر سیم کشی آن درست کشیده شده باشد و از یک رله ۱۲ ولت استفاده شده باشد باعث در باز کردن میشه و با فشار دادن قفل از گوشی داخل واحد مگنت دروازکن عمل میکند.

 

 

🏷حتما برای تعمیر آیفون تک نما و برطرف شدن این مشکلات فقط به نمایندگی تک نما مراجعه کنید👈 و به الکتریکی ها مربوط به نمایندگی تک نما در حکیمه تهرانپارس نمی باشد. ⚠️

 

  • باز نکردن دربازکن زنگ نخوردن آیفون تصویری تکنما

  • نداشتن تصویر در آیفون تکنما صدای رفت در آیفون وجود ندارد

  • صدای برگشت به پایین ضعیف است

  • تصویر کلیه واحدها سفید است تصویر بیرون آبی نشون میده

  • کلیه واحدها ارتباط داخلی ندارند

نمایندگی آیفون تک نما

 

  1. قطع بودن ارتباط  داخلی بین واحدها
  2. اشغال بودن ارتباط داخلی آیفون تکنما
  3. زنگ نخوردن از پایین

می تونه مشکلاتی باشه که حتماً باید به نمایندگی تکنما مراجعه کنید زنگ بزنید و درخواست تکنیسین آیفون تکنما را بکنید و حتماً این نکته را به خاطر داشته باشید که جهت تعمیرات آیفون تکنما فقط به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید که چون آنها هم لوازم و قطعات آیفون را دارند و هم آموزش ها و مشکلات را بهتر می دارد و باعث کمتر شدن هزینه تعمیرات شما می شود و هم گرانتی دارد آیفون تصویری تکنما دارای یک سال گارانتی تعویض در محل هستند اگر روسای مشکلی نخورده باشد درست می کنیم.

 

منطقه حکیمیه:

 

همچنین در شمال شرق حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین قرار دارد که از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از شرق به تلو ختم می‌شود. این کوی دارای دو فاز با ساختمانهای معمولاً چهار طبقه و خیابان‌های فرعیه عریض می‌باشد. در میان دو فاز کوی دانشگاه امام حسین، مسجد صاحب الزمان و میدان میوه و تره بار کوچکی وجود دارد.

 

درب بازکن تصویری تک نما :

دربازکن تصویری تکنما زمانی وارد رقابت شد که شرکتهای با سابقه ایرانی و خارجی تمام ظرفیت بازار را در اختیار داشتند. اما این شرکت با هدف قرار دادن مجتمع هی بزرگ ساختمانی توانست خود را به بازار تحمیل کند. ویژگی های خاص تصویری این برند باعث شد که تا کنون هیچ برندی نتواند رقیبش شود. از جمله ویژگی های خاص تکنما، استفاده از 7 رشته سیم به برای همه ی واحد ها که تا 70 درصد صرفه جویی در خرید کابل خواهد شد، در دسترس بودن قابلیتهایی نظیر ارتباط با نگهبانی و دیگر واحد ها، باز کردن درب پارکینگ بدون سیم کشی اضافه مواردی است که آیفون تصویری تکنما را متمیایز می سازد.

 

جدید ترین گوشی آیفون تک نما F10 :

محصول جدید تکنما مدل F-10 با صفحه نمایش 10 اینچی تمام لمسی می تواند همان چیزی باشد که در فکرش بودید. رابط کاربری اختصاصی که تمام قابلیت ها را دم دستتان قرار می دهد. از نظارت بر دوربین مدار بسته گرفته تا ارتباط داخلی  taknama f10.

 

 

آیقون تکنما سری اف

 

خدمات پس از فروش تک نما در شرق تهران :

جهت تعمیرات آیفون تصویری تک نما مدل سری قدیمی ارتباط داخلی و جدید با نمایندگی تکنما  در تهرانپارس و مربوط به حکیمیه است تماس بگیرید. 

صفحه نمایش

همانطور که در بالا هم اشاره شد این آیفون تصویری ایرانی دارای نمایشگر 3.4 اینچی است که از نوع LED می باشد. با استفاده از این صفحه نمایش تصاویر را با وضوح بالا و قدرت تفکیک مناسب دریافت خواهید کرد. نمایشگر 4.3 اینچ یکی از متداول ترین اندازه ها برای صفحه نمایش یک دربازکن به شمار می رود که در این آیفون هم کار شده است. در این سایز از نمایشگر می توانید تصاویر را در اندازه کافی مشاهده کنید.

حافظه

مهمترین وجه تمایز این آیفون تصویری از محصول های مشابه خود، دارا بودن حافظه داخلی جهت ضبط تصاویر است. حافظه داخلیِ این آیفون ظرفیت محدودی دارد که در صورت نیاز به ذخیری سازی تعداد زیادی از تصاویر می توانید آن را با یک حافظه جانبی (تا 32 گیگابایت) این محدودیت را تغییر و افزایش دهید. در نظر داشته باشید که با گذاشتن حافظه Micro-SD علاوه بر عکس، به ضبط فیلم نیز بپردازید تا در صورت نبودن و عدم پاسخگویی نمایشگر رنگی را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید، تا با هر بار زنگ خوردن مانیتور توسط مراجعه کننده، یک عکس (یا فیلم) به طور اتوماتیک از آن ذخیره می شود و بعد از بازگشت به منزل می توانید عکس و فیلم ها را مشاهده کنید تا از رفت و آمد افراد از منزل خود مطلع شوید و مانند یک منشی تلفنی ارتباط های ناموفق انجام شده را به شما نمایش دهد.

 

صفحه نمایش و ارتباط داخلی

صفحه نمایش آیفون تصویری 43TM تکنما در ساز 4.3 اینچ و رنگی ساخته شده که از وضوح تصویر بالایی برخوردار است. این دستگاه که از صفحه نمایش LED بهره می گیرد در نوع لمسی ساخته شده و دارای سطح تخت، زیبا و با کیفیتی است که این موضوع کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است.در صورتی که قصد خرید یک آیفون تصویری با قابلیت بالا را دارید، ممکن است کار با این دستگاه برای شما گیج کننده باشد و باعث سردرگمی شما شود، اما منو و دفترچه راهنمای کاملا فارسی آیفون تصویری تکنما کار را برای کاربرانش راحت کرده است.

در زیر به بررسی چند نمونه از قابلیت های آیفون تصویری 43TM تکنما می پردازیم. همانطور که گفته شد نمایشگر رنگی تکنما امکان ارتباط بین واحدها و ارتباط مستقیم با نگهبانی را به کاربران می دهد و از آنجاییکه این سیستم در زمان استفاده از ارتباط داخلی بوق اشغال و آزاد پخش می کند، در صورتی که در این حین زنگ واحد دیگری به صدا درآید و گوشی واحد مذکور برداشته شود، تماس دو واحدی که در ارتباطند قطع می شود و بوق اشغال برای این دو واحد پخش می شود. همچنین با استفاده از آیفون تصویری 43TM تکنما می توانید به صورت کاملا محرمانه با نگهبانی صحبت نمایید.

نظرات (۱)

  • ناشناس
  • علوی هستم از حکیمیه تهرانپارس بلوار بهار پور مخبر مدیر ساختمان هستم؛

     تشکر از تعمیرات آیفون تک نما و نمایندگی خوب تون در تهرانپارس که هموقیمتشون و هم کار شون عالی بود تشکر. 🙏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی