نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

نمایندگی آیفون تصویری تکنما tak nama iphone

تعمیرات آیفون تک نما تلفن تعمیرکار تکنما ^^ خدمات پس از فروش اف اف تکنما 02122008419 nemayandegi tak nama

آخرین نظرات

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

با سلام و درود به مشتریان عزیز و با سلیقه آیفون تصویری تک نما:

با پیشرفت تکنولوژی شرکت تک نما به لطف خداوند و همکاری دوستان و هوطنان عزیز و حمایت از کالای ایرانی شروع به ساخت آیفون تصویری تک نما با پنل های مدرن و جدید و آیفون کدینگ تکنما در ایران کرد ایم،که با توسعه برد های الکترونیکی و تولید برد صوت و تصویر اف اف تکنما و مونتاژ دوربین ایفون تکنما که از مرغوب ترین است.

 

 

Image

 


 

 

 

 

خدمات پس از فروش آیفون تک نما :

 

پس ار خرید آیفون تصویری تک نما ما  (شرکت تک نما) که نمایندگی انحصاری ان در کل نقاط تهران هستیم،با کمک دوستان در کارخانه تک نما جناب مهندس نوروزی و ریسی عریز و مححمدی که یکی از نمایده های ایفن تکنما در ازدای را پوشش می د هد سرکت تک نما که ما نمایندگی انحصاری ان در شمال تهران و غرب و محدوده شرق تهران هستیم را ساپورت می کنیم.

شرکت تکنما

 

تلفن نمایندگی آیفون تکنما و تلفن واحد تعمیر تکنما :02122008419 جهت تعمیر خرابی گوشی و اعزام سریع تعمیرکار تکنما تماس بگیرید ..

 

تلفن مستقیم تعمیرکار تک نما :09103333912 مهندس عارف میبیاشد>

 

آیفون تصویری تکنما

شرکت آیفون تصویری تکنما با نام ارتباط سازان پیشرو تک نما در سال 1380 آغاز به کار نمود. شروع کار این شرکت در ایران کار ساده ای نبود، چرا که شرکت های قدرتمندی کار خود را در طراحی و تولید آیفون تصویری شروع کرده بودند و در این حیطه سال های سال تجربه کسب نموده بودند. تکنما سیاست خوبی را پیش گرفت و یکسری امکانات متفاوت را به صورت پیش فرض ارائه داد و با شعار کمترین تعداد سیم برای بیشترین کارایی، باعث شد که بتواند تنها با هفت رشته سیم، سیستم آیفون تصویری را در پروژه های بزرگ پیاده سازی کند. این سیستم بسیار مورد استقبال مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ قرار گرفت که هم در کاهش هزینه ها در کابل کشی (و نهایتا قیمت آیفون تصویری) موثر بود و هم ارتباط بین واحد ها و نگهبانی خوبی داشتند. با گذشت سالها و تجربه بیشتر تکنما، این شرکت در یک تحول سری قدیم گوشی های تصویری را (که نواقصی هم داشت) از رده خارج و سری جدید محصولاتش را روانه بازار کرد. در ارائه آیفون های تصویری جدید، از چند محصول جدید نیز رونمایی شد که هدف آن ها بازار ارزان قیمت دربازکن تصویری بود.

 

 

تنوع در آیفون های تکنما

در کنار آیفون های اقتصادی، تکنما دو آیفون تصویری کامل در رده قیمتی بالا و با کاربرد زیاد برای بازار مصرف بالا رده در نظر گرفت. آیفون تصویری تکنما 7 اینچ با حافظه C70TM و آیفون تصویری تکنما 4.3 اینچ با حافظه مدل 43-TM از لحاظ ظاهری مشابه هم بودند و در اندازه 4.3 اینچ و هفت اینچ با قابلیت ارتباط داخلی واحد به واحد، ارتباط با نگهبانی، قابلیت نصب حافظه، قابلیت دایورت تماس در رنگهای متنوع عرضه شد، هر چند بعدها از تنوع رنگی آن کاسته شد. در ادامه این مطلب به معرفی خصوصیات برخی از آیفون های تصویری تکنما می پردازیم، این خصوصیات که از موارد تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری تکنما هستند، ویژگی هایی برای سهولت کار کاربران به شمار می روند:

آیفون تصویری تکنما با قابلیت برقراری ارتباط بین واحدها و ارتباط با نگهبانی

یکی از این قابلیت های آیفون تصویری تکنما، ارتباط بین واحدها و ارتباط با نگهبانی بود که شرکت تکنما به صورت پیش فرض در گوشی هایش قرار داد. بیشتر آیفون های تصویری با قابلیت ارتباط داخلی، در تعداد واحد های بالا با مشکل ضعیف شدن صدا و یا پایین آمدن کیفیت تصویر در طبقات بالاتر رو به رو می شدند. با ورود تکنما و با این ویژگی خاص که در تعداد واحد های بالا با کمترین مشکل ممکن نسبت به دیگر رقبا عمل می کرد و همچنین با رفع نقیصه های آیفون های قبلی، عملا تکنما توانست راهکاری جدید و به روز برای ارتباط داخلی ارائه کند، همین عامل باعث شهرت و ثبات محصولات دربازکن تصویری تکنما در بازار شده است. پس از تولید مدلهای TM43 و TM70 که با امکانات بسیار زیاد و ارتباط داخلی قدرتمندی همراه بود و با استقبال خوبی هم همراه شد بدلیل اعمال تحریم های اقتصادی علیه ایران و افزایش چند برابری قیمت دلار، ناگزیر قیمت آیفون تکنما هم با افزایش چشمگیری همراه شد و امکان رقابت در بازار برای شرکت تکنما تا حدودی سخت شد. به همین منظور این شرکت تصمیم گرفت سری جدیدی که با امکانات کمتری از جمله عدم ارتباط داخلی بین واحد ها و قابلیت ذخیره عکس همراه بود تولید کند:

آیفون تصویری tm43 تکنما

آیفون تصویری تکنما هندزفری

شرکت تکنما محصولات خود را در دو نوع هندزفری و دارای گوشی به بازار عرضه نموده است. با استفاده از آیفون تصویری هندزفری می توانید تنها با فشردن یک کلید، با مراجعه کننده ارتباط صوتی برقرار کنید. این شرکت اخیرا با رونمایی از دو محصول جدید خود که به صورت هندزفری (بدون گوشی) میباشد گوشی های لوکسی وارد بازار کرده است که کلید های آن ها نیز لمسی بوده و تمامی کارکرد ها با لمس کلید های آن صورت می گیرد:

آیفون تصویری هندزفری تکنما e43

آیفون تصویری تکنما با امکان اتصال به ۳ دوربین مداربسته مجزا

نمایندگی آیفن تک نما از دیگر ویژگی هایی که در برخی از آیفون تصویری های ایرانی کاربرد دارد، امکان اتصال به دوربین مداربسته است. با استفاده از این سیستم قادر خواهید بود تصاویر دریافتی از دوربین ها را بر روی مانیتور خود در داخل واحد مشاهده کنید. ویژگی خاصی که در رابطه با تکنما خودنمایی می کند اینکه امکان اتصال ۳ دوربین مداربسته مجزا بمنظور مشاهده سه مکان متفاوت مانند درب ورودی ساختمان، محوطه پارکینگ یا حیاط و همچنین درب ورودی واحد می باشد. مدل های VDP E43 و VDP E70 در این گروه قرار می گیرند. 

 

 قیمت آیفون تصویری تکنما

آیفون تکنما به نسبت سایر محصولات دربازکن تصویری، قیمت به مراتب پایین تری دارد. این موضوع وقتی نمود بیشتری پیدا می کند که بخواهیم برای مجتمع های ساختمانی با واحدهای بالا، هزینه های تکنما و یک برند دیگر را با هم مقایسه کنیم که برند تکنما با اختلاف فاحشی هزینه کمتری روی دست کارفرما میگذارد.یکی از علتهایی که قیمت آیفون تصویری تکنما کمتر از سایر برندها می شود به خاطر دیکودر یا پخش کننده تصویر می باشد که بابت هر 8 واحد یک عدد نیاز است این در حالیست که بیشتر برندها برای هر چهار واحد به یک دیکودر نیاز دارند. البته این کاهش قیمت تنها شامل قطعات نمی شود و همانطور که قبلا گفته شد به علت نوع سیم کشی پارالل می توان تا 80 درصد روی سیم کشی صرفه جویی نمود.

گارانتی آیفون تصویری تکنما

از آنجاییکه خدمات پس از فروش یکی از مهمترین معیارهای انتخاب یک محصول می باشد، تکنما نیز سرویس دهی محصولات خود را در این زمینه تکمیل نموده است و خدمات پس از فروش را به صورت رایگان و در محل انجام می دهد. به هر حال تکنما با ارائه این آیفونهای تصویری مشتریان خاص خود را دارند و باقی برندها به سختی می توانند نظر مشتریان سرسخت تکنما را به خود جلب کنند، چون هم ممکن است نتوانند تمام امکانات آیفون تصویری تکنما را در خود جای دهند و هم ممکن است در نهایت قیمتی بالاتر از تکنما داشته باشند. تکنما مسیر درستی برای حرکت انتخاب کرده و این کیفیت آیفون تصویری با گارانتی یکسال تعویض و دو سال تعمیر می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.

فروش آیفون تصویری تکنما

باید گفت که مدت زیادی از تولید درب بازکن تصویری تکنما نمی گذرد اما در این مدت نیز رضایت کاربران مصرف کننده این برند به دلیل قابلیت های منحصر به فرد محصولات تکنما و البته خدمات پس از فروش سطح بالای این محصول جلب شده است. بهره بردن از کلید های لمسی و وجود طراحی به روز در آیفون تصویری تکنما امری است که امروزه موجب شده تا بتوانیم بگوییم که شرکت تکنما محصولاتی همگام با تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. 

راهنمای نصب آیفون تصویری تکنما

نصب آیفون تصویری تکنما کمی متفاوت تر از سایر برند ها در نظر گرفته شده است که حتی در مدل های مختلف این برند نیز متفاوت دیده شده است. البته باید توجه داشت که قبل از شروع به نصب این درب بازکن تصویری باید ابزار سخت افزاری زیر را به طور کامل در اختیار داشته باشیم:

کابل های ۴ زوج فویل دار
مقاومت ۵۷ اهم
سیم شیلد
کابل تخلیه نویز
سیم لحیم و هویه
لازم به ذکر است که رنگ بندی کابل های آیفون تصویری تکنما نیز طبق استاندارد جهانی شامل رنگ های زرد، آبی، قرمز و سفید می باشد که کارهای انتقال صدا و تصویر را انجام می دهند.

قیمت آیفون تصویری تکنما;

گارانتی آیفون تصویری تکنما; فروش آیفون تصویری تکنما; راهنمای نصب آیفون تصویری تکنما; درب بازکن تصویری تکنما taknama